Google je už oficiálne aj na Slovensku, minulý týždeň predstavil prvých slovenských zástupcov. Otvorenie pobočky na čele s country manažérom Rastislavom Kulichom znamená, že Google sa chce intenzívnejšie venovať aj predaju reklamy, hlavného zdroja príjmu spoločnosti. Autorizovaný predaj kontextových inzerátov, takzvaných AdWords, dosiaľ zabezpečovali česko-slovenské firmy Centrum Holdings a Ataxo. Vlastný tím obchodníkov Google Slovensko chce priamo rokovať s mediálnymi agentúrami a hľadať ďalších zástupcov na predaj inzercie, ktorí sa budú orientovať najmä na malý a stredný biznis. R. Kulich a riaditeľka Google Česka republika Taťána le Moigne, ktorá sprevádza štart slovenského Googlu, hovoria o plánoch internetovej firmy na Slovensku.

Čo znamená, že Google otvoril pobočku na Slovensku?

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 2 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa