Majstrovstvá vyhral Dédé

Tohtoročné majstrovstvá sveta boli zrejme hviezdnou chvíľou slovenského futbalu. Premiéra na svetovom šampionáte, víťazstvo nad predchádzajúcim majstrom sveta a krátkotrvajúci záujem médií o futbalového Dávida vyrobili zo športu, ktorý na domácom ihrisku nemá najlepšie renomé, národnú udalosť. Dopomohol k tomu aj marketing, ináč jeden z viacerých organizačných nedostatkov tohto športu na Slovensku. Futbal z komerčného pohľadu konečne nebol iba prezentáciou pekných, no neosobných prevzatých TV spotov medzinárodných sponzorov vysielaných v čase majstrovstiev sveta. Hráči slovenskej reprezentácie sa tento rok stali predstaviteľmi značiek ako Garnier, Orange či T-Com. Kampaň mesiaca, v ktorej porota porovnávala desať televíznych reklám s futbalovou tematikou, vyhral práve magentový operátor so spotom z miesta konania udalosti.

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 2 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa