Preto aj obrovská rebrandingová kampaň, ktorú vidieť na všetkých trhoch, kde skupina pôsobí. „Môžem vám prezradiť, že zo všetkých rečí, v ktorých nahovoril reklamu herec Ewan McGregor, mu najťažšie išla práve slovenčina,“ hovorí. Tvrdí, že NN Group má po oddelení od banky okrem iného výrazne voľnejšie ruky v rozhodovaní. Veľký priestor pre rozmach vidí v poistení na dôchodok, keďže celá Európa starne čoraz rýchlejšie.
Čo vás vlastne na poisťovníctve baví? Vyzerá zvonku veľmi nudne.
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?