Presvedčiť zákazníka, aby prestal nakupovať v rôznych predajniach alebo využívať služby viacerých spoločností a pripútať ho k jedinej. Aj pri vyšších cenách alebo dlhšej ceste za nákupom. Dotlačiť ho k tomu, aby nielenže uprednostňoval jedinú značku, ale aby u nej míňal viac ako predtým. To sú prísľuby vernostných programov, s ktorými niektorí obchodníci na Slovensku už prišli a iní ich zavedenie pripravujú. Jedna vec je však členov vernostného klubu získať a iná je motivovať ich tak, aby si pri nákupnom rozhodovaní na lojalitnú kartu spomenuli. Najmä keď je pravdepodobné, že ich budú mať v peňaženkách čoraz viac.


Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa