Špeciálne, časovo limitované ponuky potravín pochádzajúcich z rôznych kútov Európy sa stali jedným z ťahákov nemeckého diskontéra. Francúzske vína a syry, mäsové pochúťky z Pyrenejského polostrova, nemecké čokolády, talianske cestoviny či grécke olivy. Všetky tieto tovary Lidl zaraďuje do sortimentu vďaka takmer celoeurópskemu pokrytiu. Vrátane domáceho trhu pôsobí v dvadsiatich šiestich krajinách starého kontinentu a plánuje expanziu v zámorí. Druhou stranou mince pestrej ponuky zahraničných produktov a silného zastúpenia tovarov privátnych značiek je suverénne najnižší podiel domácich potravín medzi obchodníkmi na slovenskom trhu. Rastúci biznis Lidla pod Tatrami nasvedčuje tomu, že lokálpatriotizmus hrá pre veľkú časť Slovákov pri kupovaní potravín podružnú úlohu.
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?