Preležať ho pri vode na ležadle by však bolo škoda. Dva letné mesiace vidia mnohé firmy, organizácie a neziskovky ako príležitosť prilákať šikovných mladých ľudí. Je dobré uvedomiť si tento „komerčný“ pohľad a využiť ho.
Máj je najvyšší čas poobzerať sa po niečom zmysluplnom. Pretože rovnako ako v kine, tak aj tu platí, že kto skôr príde, ten má lepšie miesto. Situácia na trhu práce je taká, že firmy sú vďačné za prvého vhodného kandidáta a väčšinou nemajú chuť zbytočne čakať na akýsi crème de la crème, ktorý v podstate vôbec nemusí prísť.
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?