Ak sa má slovenský biznis posúvať dopredu, je dôležité vedieť, akí dnes vlastne sú slovenskí podnikatelia. Aké sú ich pohnútky, v čom sú ich silné a slabé stránky. Odpovede na niektoré z týchto otázok dáva aktuálny prieskum agentúry Datank, ktorý pri príležitosti 30. výročia slobodného podnikania na Slovensku vypracovala pre bankový dom ČSOB.

Vyplýva z neho, že Slovákov vťahuje do podnikania hlavne túžba byť sám sebe pánom. Až 46 percent opýtaných za hlavný dôvod, prečo rozbehli vlastný biznis, označilo snahu o získanie nezávislosti. „Začal som podnikať ešte pred novembrom 1989 a veril som, že poctivou prácou sa posuniem k samostatnosti. A tomu verím aj dnes,“ uviedol v prieskume Marian Pánik, spolumajiteľ spoločnosti Profi Stavebné hmoty.

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa