Nemali však produkt, a tak začali zisťovať, čo na trhu chýba. Sprvu to vyzeralo na ochranu cloudov pre malých a stredných podnikateľov. A hoci partička z Bratislavy týmto nápadom zaujala na start-upovom veľtrhu TechCrunch, nakoniec s oblakmi rozbehla celkom iný biznis.

Slepá ulička

Dnes 26-ročný O. Prostredník ešte počas štúdia na strednej škole založil agentúru, ktorá pomáhala klientom zvyšovať konverzie (počet kupujúcich) pri predaji cez internet. Už vtedy chcel robiť na produkte, ale rýchly agentúrny život mu to nedovolil. So svojím terajším biznispartnerom sa poznal z bratislavského coworkingového centra The Spot. Jeho agentúra Lighting Beetle tam susedila so start-upom Synopsi.TV, kde J. Pelikán šéfoval technologickému vývoju.

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa