Nezabudne ani na vitamín C, a ak si ho zákazník žiada, predá mu ho. Niekde dokonca aj pod vlastnou značkou lekárenskej siete. Z lekární, ktoré boli kedysi len miestom na výdaj liekov, sa postupne stali malé supermarkety. Človek tam nájde kozmetiku, doplnkový sortiment, veterinárne produkty, ale hlavne lekárnikov školených na predaj. Alebo ako sa hovorí v zdravotníckej brandži – „na poskytovanie komplexnej lekárenskej starostlivosti“.

Lekárenské pulty obohatené o iný ako liekový tovar môžu byť na jednej strane pozitívom pre pacientov, ktorí potrebujú napríklad špeciálnu kozmetiku. No môže sa to stať aj negatívom, ak sortiment lekární definujú laickí prevádzkovatelia iba s vidinou zisku. Aj samotní lekárnici hovoria, že pacient často nerozlišuje medzi liekom a doplnkovým sortimentom a všetko, čo si kúpi v lekárni, považuje za dôveryhodný produkt na úrovni lieku.

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa