Možno zarobiť na produkte, ktorý nefunguje tak, ako by mal? Znie to absurdne, no líder internetových sociálnych sietí Facebook tento rok ukázal, že sa to dá. Sila sociálnych sietí spočíva v spájaní ľudí do komunít, v ktorých môžu virtuálne zdieľať informácie. Používateľ Facebooku dobrovoľne nadväzuje kontakty a „lajkuje“ stránky, ktoré sa mu páčia. Na základe toho sa mu v jeho profile zobrazuje prúd udalostí, ktorý je jeho súkromným zdrojom informácií a jedným z hlavných dôvodov, prečo sociálnu sieť používa.

Už nie zadarmo

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa