Možno zarobiť na produkte, ktorý nefunguje tak, ako by mal? Znie to absurdne, no líder internetových sociálnych sietí Facebook tento rok ukázal, že sa to dá. Sila sociálnych sietí spočíva v spájaní ľudí do komunít, v ktorých môžu virtuálne zdieľať informácie. Používateľ Facebooku dobrovoľne nadväzuje kontakty a „lajkuje“ stránky, ktoré sa mu páčia. Na základe toho sa mu v jeho profile zobrazuje prúd udalostí, ktorý je jeho súkromným zdrojom informácií a jedným z hlavných dôvodov, prečo sociálnu sieť používa.
Už nie zadarmo
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?