Aj keď návštevnosť štvorhviezdičkových hotelov v hlavnom meste z roka na rok klesá, do lepších čísel ich nedávno vytiahli májové majstrovstvá sveta v ľadovom hokeji. Ich obsadenosť podľa P. Jakušíka stúpla na slušnú úroveň, v rozmedzí 75 až 95 percent. Hotelieri sa na toto obdobie dopredu pripravovali aj cenami. Tie boli o 30 percent vyššie, ako je súčasný priemer. Ako úspešnú hodnotí akciu aj R. Mištík. Hotelovému biznisu v hlavnom meste by podľa neho prospela každoročne konaná akcia podobných rozmerov. Tá by nemusela byť len športového charakteru. Ako príklad uvádza mesto Brno, ktoré je známe svojimi veľtrhmi. Tie niekoľkokrát do roka zásobujú okolité hotely klientmi. Podobné podujatia by podľa neho priniesli zákazníkov aj do Bratislavy. No výstavníctvo či kongresy sú tu na nižšej úrovni ako v mestách, ktoré sú konkurentmi Bratislavy.