Kto nie je na webe, akoby neexistoval. Kým táto fráza už úplne zľudovela, objavuje sa jej nová, modernejšia verzia. Kto nie je v mobile..., príde prinajmenšom o príležitosti. Že práve mobily sú cesta, ktorá v najbližšej dekáde výrazne zmení tvár retailového bankovníctva, to si podľa prieskumu Efma, spoločnosti združujúcej európske banky, uvedomuje sedem z desiatich bankárov. Najmä mladí ľudia mobily jednoducho milujú. A aj od banky očakávajú, že do nich „vlezie“ a bude sa tváriť veľmi priateľsky. No tak, ako sú mobilné aplikácie príležitosťou prilákať klientov predovšetkým mladej generácie, môžu byť i dôvodom, prečo o ňu môžu prísť. Mladí ľudia sú ku kvalite aplikácií menej zhovievaví než staršie ročníky, a to v hodnotení celej škály možností, ktoré banka v mobile ponúka.

Rýchly vývoj

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa