Pre Slovákov je cena pri nákupoch stále jedným z najdôležitejších kritérií. No nie jediným
Predajné plochy mnohých slovenských super- a hypermarketov boli za posledný rok na niekoľko týždňov staveniskom. Reťazec Billa patriaci do nemeckej skupiny Rewe postupne prerába svoje predajne na jednotný moderný dizajn, ktorý už od rakúskeho štandardu skutočne nemá ďaleko. Maloobchodný koncern Tesco v marci minulého roka predstavil v bratislavskej Petržalke nový formát obchodov s prívlastkom Extra. Celá predajňa prešla dizajnovou omladzovacou kúrou, ktorá ju posunula z destinácie pre lacné „čučo“ na najkultivovanejší slovenský hypermarket.
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?