Realitný boom na Slovensku priniesol okrem samotného slova „boom“ aj ďalšiu novinku. Tou je výraz megaprojekt. Bytovku, kancelárie či obchod s prívlastkom mega chcel mať každý developer a mnohí do príprav vložili aj nemalé prostriedky. Ukazovali prepracované vizualizácie bratislavských alebo žilinských mrakodrapov, prebudované námestia alebo premenu celých polí na atraktívne pracovno-obchodné zóny s vlastnou električkou a diaľničnými zjazdmi. No kríza plány spomalila a vo väčšine prípadov úplne zabrzdila. Oživenie prichádza až s narastajúcim optimizmom a správami o konci náročného obdobia.
V malom
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?