Nie je to tak dávno, čo väčšina manažérov a podnikateľov žila v nebývalej eufórii. Hokejkové grafy im nasadili ružové okuliare a priviali ilúziu o nekonečnom raste. Niekedy aj presvedčenie o vlastnej neomylnosti, neporaziteľnosti a nikdy sa nekončiacom úspechu.
Časy možno až nezdravej prosperity mali pre niektoré podniky aj nezdravé následky. Jedným z nich je určite strata kritického myslenia, teda schopnosti alebo odvahy klásť nepohodlné otázky – sebe aj svojmu okoliu. Lídri akosi pozabudli hľadať odpoveď na pramatku všetkých otázok, ktoré by si podnikatelia a manažéri mali klásť: Čo prináša firme úspech a ako si ho dlhodobo udržať?
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 2 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?