Najnovšie dielo dvorného ladiča mníchovskej značky, divízie BMW M GmbH, má sakramentsky nízko položené ťažisko a dve karosárske verzie. BMW M6 Coupé a BMW M6 Cabrio navonok zjednocuje klasický športový a súčasne elegantný dizajn a celkovo až neúprosne rýdzi agresívny charakter. Od krotších súrodencov BMW radu 6 sa líšia robustnejším trojdielnym otvorom náporového chladenia s aerodynamicky optimalizovanými klapkami, M-obličkami s dvojitými lamelami v pozadí, rozšírenými blatníkmi, aerodynamicky optimalizovanými prahmi, originálnym zadným nárazníkom a párom dvojitých výfukových hlavní. Dojem umocňuje atraktívne devätnásťpalcové obutie formátu 265/40 vpredu a 295/35 vzadu. Za príplatok môžu byť aj dvadsiatky. Zatiaľ čo Coupé má odľahčenú pevnú strechu, vyrobenú z kombinácie plastu a uhlíkových vlákien (CFRP), Cabriu slúži elektricky ovládaný „soft top“. Oba deriváty poháňa identický priamovstrekový benzínový agregát 4,4 l V8 s technológiou M TwinPower Turbo (412 kW/560 k). Krútiaci moment, ktorý vrcholí na úrovni 680 Nm, posiela na zadnú nápravu sedemstupňová M dvojspojková prevodovka Drivelogic. Prenos prebytku výkonu na vozovku optimalizuje elektronický samosvorný diferenciál Active M a pri štarte s plným plynom aj Launch Control. Takáto výbavička sľubuje excelentné dynamické parametre. BMW M6 Cabrio akceleruje z pokoja na stovku za 4,3 sekundy a o 130 kg ľahšie Coupé je na stovku ešte o desatinku sekundy rýchlejšie. Rozdiely sú aj v spotrebe. Kým kupé spotrebuje 9,9 l v kombinovanom cykle, Cabrio si pýta o 0,4 l viac. Maximálnu rýchlosť však majú oba deriváty rovnakú 250 km/h. Ak si zákazník priplatí balík M Driver (v jeho rámci môže absolvovať špeciálny vodičský tréning), elektronický obmedzovač technici odblokujú a ostrý bavorák prekoná 305 km/h. Nové BMW M6 sa na Slovensku začne predávať v druhej polovici tohto roka.