Svoje o tom vie aj majiteľ jednej z najväčších reštauračných sietí Medusa Group Peter Štecko. Ešte vlani chcel expandovať rozšírením siete „klubovní“ formou franchisingu. Dnes stále verí, že kríza mu zámery predsa len neprekazí. Bude to závisieť od dvoch faktorov – dĺžky odstávky a efektívnosti protikrízových opatrení. „Zatvorili sme všetky reštaurácie, bary a kluby okrem výdajov stravy pre zamestnancov našich zmluvných partnerov,“ poznamenáva majiteľ. Prioritou spoločnosti je udržať vo firme ľudí. „Robíme všetko, čo je v našich silách, aby sme nemuseli prepúšťať.“

O predaji cez okienko alebo klasickej donáške nerozmýšľali. „Nezásobujeme ohrozené skupiny obyvateľov, jedla je v potravinách dosť. Spúšťame však bezplatnú roznášku jedla pre záchranárov, aby sme pomohli tým, ktorí sú v prvej línii,“ spresňuje P. Štecko pre TREND. Dôležité bude, či sa podnikanie vráti do normálu o dva mesiace alebo o pol roka. Pri prvej alternatíve by nasadili úsporné opatrenia, šetrenie a vyššiu efektivitu. Ak pôjde o dlhé mesiace, rozsah opatrení bude podľa slov majiteľa Medusy Group väčší a tvrdší.

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa