Hoci reči o potrebe zvyšovať ceny PZP sa vedú už niekoľko rokov – rastie škodovosť aj limity plnenia –, ani vlaňajšok sa neodlišoval od predchádzajúcich rokov. Poisťovne vychádzali klientom v ústrety cenou a citlivosť na ňu ešte zvýšila kríza. Tlak na udržanie klientov posilnil i vstup nového konkurenta, poisťovne Union. Tá spustila predovšetkým rozsiahlu marketingovú kampaň – televízie boli najskôr plné ružových kukláčov, jemne trestajúcich nezodpovedných vodičov za zlé parkovanie. Potom prišla samotná reklama, ktorej posolstvom bolo práve odmeňovanie tých, ktorí jazdia s rozumom. Odmena je veľmi konkrétna, za bezškodový priebeh dostane klient nielen bonus, ale aj desatinu poistného nazad – v hotovosti. A to po desiatich mesiacoch poistného vzťahu. Definitívne štatistiky úspešnosti zatiaľ nie sú známe, konkurenčné poisťovne však hovoria, že nástup Unionu pocítili.

Bonusy, ale nie bez dna

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 2 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa