Štátna akciovka Slovenská pošta od nového roka zdražuje – ceny dvíha v priemere takmer o 14 percent. Snaží sa tak zvýšiť tržby, čo by jej malo pomôcť prežiť v novej situácii, v ktorej sa ocitla. Od začiatku tohto roka totiž funguje bez zvýhodnení a monopolizovaných výsad. Preto neprekvapí, že jej hrozí rekordná strata.

Klienti si priplatia za väčšinu základných produktov. Hore idú ceny obyčajných listov, doporučených a poistených listov, balíkov aj poštových poukazov. Firma úpravy cenníkov obhajuje tým, že do nich zasahovala naposledy v polovici roka 2009. „Bez výrazných zmien budeme naďalej poskytovať expresné zásielky, pri ktorých garantujeme doručenie už v nasledujúci pracovný deň. Tento segment považujeme v súčasnosti za najdynamickejší, preto chceme zvyšovať trhový podiel na ňom,“ povedal TRENDU riaditeľ firmy Tomáš Drucker.

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa