V Nemecku posledný májový deň skončila najväčšia „kvízová“ televízia na trhu 9 Live, patriaca k skupine ProSiebenSat.1. Kanál zarábajúci na pochybných súťažiach, ku ktorým väčšinou stačilo vzdelanie zo základnej školy, bude vysielať najmä seriály. Na spoplatnených telefonických súťažiach fungoval 9 Live desať rokov. Kým v prvých rokoch pre materský koncern aj reálne zarábal, v posledných rokoch sa mu už veľmi nedarilo. Participation kanál 9 Live štartoval v septembri 2001. Ako uvádza Financial Times Deutschland, už v druhom roku existencie sa tržby dostali na 60 miliónov eur a po úvodnej strate program zarobil 14 miliónov eur. V prvom kvartáli tohto roka však tržby spadli podľa FTD medziročne o viac než tretinu na 9,2 milióna eur. TV skupina nebola nadšená, že má takúto stanicu v ponuke. Šéf skupiny Thomas Ebeling pred niekoľkými mesiacmi podľa Digitalfernsehen povedal, že „so súčasným obchodným modelom (9 Live) sa dá žiť – ale nie je to atraktívny život“. Pod čoraz horšiu výnosnosť sa podpísal nielen odlev súťažiacich, ale aj rastúca pozornosť regulátorov. Prevádzkovateľ televízie dostal finančné pokuty vo výške desiatok tisíc eur. Značka 9 Live v stredu definitívne neskončila. Aj keď ďalší osud kanála je neistý, ProSiebenSat.1 z neho zatiaľ vytvoril recyklačný program, na ktorom vysiela x-té pokračovania svojich aj akvizičných seriálov. Podľa DWDL.de po prvých dňoch čísla sledovanosti neboli úplne na zahodenie – trhový podiel sa dostal až na 0,4 percenta v mladšej cieľovke (seriál Nip/Tuck), respektíve okolo 50-tisíc ľudí.
Bohatí by mali prispieť na ekologizáciu. Inak hrozí odpor voličov, varuje Frans Timmermans
Téza, že deti sa budú mať lepšie ako ich rodičia, už neplatí