Za ten čas vyrástla v hlavnom meste desiatka nových, modernejších a v mnohých prípadoch prístupnejších nákupných centier.
Aby Polus pri Kuchajde prežil, musel si radikálne prezliecť šaty. Nový majiteľ centrum premenoval, upravil exteriér aj fasádu, dôkladne premiešal nákupný mix, pridal do interiéru viac zelene a technológií.
Zmien sa dočkal aj foodcourt. Aj keď je nové Vivo! otvorené krátko, vlastníci už spokojne hlásia rastúcu návštevnosť.
Pre ostatné centrá môže byť odkazom, že ten, kto zaspí dobu, ide z kola von. Požiadavky zákazníkov sa menia a „nákupáky“ už neslúžia len ako náhrada klasickej obchodnej ulice, ktorá v Bratislave pravdepodobne nikdy nevyrastie.
Nové centrá diktujú pestrejšie stravovacie služby, oddychové zóny a nové možnosti na voľnočasové aktivity. Obyčajné vymetanie obchodov sa dnes už dá robiť oveľa jednoduchšie.
Z gauča s počítačovou myšou v jednej ruke a pohárom vína v druhej. Aj keď Slováci ešte nie sú naučení vyklikať si online všetko, čo na život potrebujú,
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?