Adrian Vavro, obchodný riaditeľ: Zlatý Bažant si dlhodobo drží svoju nadštandardnú úroveň z pohľadu slovenskej produkcie, pekne sa hrá s celoročne komunikovaným posolstvom i v predvianočnom spote – dobrá práca chalanov z Istropolitany. Verím, že pri prechádzaní uličkou v supermarkete plnou piva možno i vďaka tejto reklame intuitívne siahnu viacerí práve po značke Zlatý Bažant.
Oľga Borošová, marketingová manažérka: Zlatý Bažant sa už začína trochu opakovať. Proste nuda... Oproti českému Chuckovi Norrisovi sú slovenské kampane úplne úbohé.
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 2 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?