Tak ako pred rokom aj v polovici tohto roka mala mediálna a reklamná brandža ešte opatrne optimistickú náladu. Podľa prognóz celosvetových aj domácich agentúr sa po veľkom prepade reklamného trhu na prelome rokov 2008 a 2009 malo dostaviť pomalé pozviechanie alebo prinajmenšom už len mierny pokles výdavkov firiem na reklamu. Problémy v eurozóne a čoraz horšie vyhliadky vývoja ekonomiky to zmenili. Mediálny a komunikačný biznis pravdepodobne musí počítať s reálnou možnosťou, že „koláč“ bude opäť menší ako vlani, prinajmenšom v prvých mesiacoch roka. Možný pokles postihuje printy hneď dvojnásobne – vyrovnať sa musia so šetrením na strane inzerentov aj čitateľov.
Svet rastie, Slovensko klesá
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 2 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?