Lacnou a zároveň účinnou formou komunikácie firmy je spontánna publicita v médiách. Zmienka firmy či značky (v slušných redakciách) nie je za peniaze a čitatelia sa s názvom stretávajú v prirodzenom prostredí, ktoré ich aj zaujíma – priamo v článku či televíznom a rozhlasovom príspevku. Publicitu môžu zabezpečiť analytici (napríklad finančných inštitúcií) alebo údaje pri spotrebiteľsky zaujímavých témach súvisiacich napríklad s bývaním či pôžičkami. Informácie o medializácii môžu spresniť obraz o pozícii značky na trhu. Nie je prekvapujúce, ak líder na trhu v určitom segmente je nielen najväčším platcom reklamného priestoru, ale má aj najlepšie čísla v spontánnej publicite.
Komerčné i zdravotné poisťovne
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 2 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?