Nepredávame tovar, ale pocity. Pokiaľ takúto vetu povie obchodník s drevenými podlahami, trčí z toho marketingový pátos. Keď to hovorí László Bödők, zakladateľ a šéf siete kníhkupectiev Panta Rhei, možno to uznať za podnikateľský koncept. Nie je novodobý Matej Hrebenda, no ani nevidí knihy len ako tovar. Ako hovorí, stále zisťuje, čo okrem nich jeho zákazníci hľadajú. Podľa toho rozvíja svoj biznis. Patrí mu štvrť stovky kníhkupectiev na Slovensku a koncom minulého leta sa stal spolumajiteľom knižnej dvojsiete NeoLuxor a NeoPalladium v Prahe.
Čítaním proti kríze
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 2 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?