Keby dobré nápady vznikali vo vani, firmy by vyzerali ako vodné svety. Keďže to tak nie je, príbeh kúpajúceho sa Archimeda zrejme nemožno brať ako nosný scenár produkcie inovácií. Z tejto premisy vychádza americký autor Steven Johnson vo svojej knihe Where Good Ideas Comes From (v českom preklade Odkud se berou dobré nápady).

Ako hovorí názov knihy, autora zaujímajú podmienky vzniku podnetných ideí. Nejde mu však o zborník lacných poučiek pre manažérov, podľa ktorých sa v desiatich krokoch dá vytvoriť inovatívne prostredie. Kniha S. Johnsona ide tematicky i historicky viac do hĺbky a skúma zákonitosti ľudskej kreativity. Okrem fundovanej analýzy si v nej vnímavý čitateľ nájde aj námety na podporu vlastnej invenčnosti.

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa