Top otázkou, samozrejme, je, čo zmena majiteľa Telefónicy Czech Republic a Telefónicy Slovakia vystupujúcich pod značkou O2 prinesie zákazníkom. Hoci odpoveď môže byť aj veľmi jednoduchá: nič. Aspoň v krátkodobom horizonte.

PPF síce podľa dohody s Telefónicou musí dominantného českého operátora a slovenskú trojku formálne premenovať, no najbližšie štyri roky môže naďalej používať značku O2. So Španielmi bude tiež môcť kooperovať v oblasti roamingu či nákupu technológií. Rebranding predajní a marketingu O2 teda v dohľadom čase nehrozí: dobre etablovaný brand sa predsa nezahadzuje.

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa