Rodák zo Zbyňova Štefan Súkeník túžil podnikať už v tínedžerskom veku, keď ešte naplno „zúril“ socializmus. Hoci vtedy netušil, čomu sa bude venovať jeho firma, presne vedel, ako sa bude volať. Na to, že názov spoločnosti Kinekus je vlastne Súkeník odzadu, podľa jeho skúseností spontánne prídu zhruba štyri percentá ľudí.
Obchody Kinekus sú pokračovateľom osobitej česko-slovenskej tradície predajní s domácimi potrebami, kde človek dostal všetko – od lyžičky po stavebnú miešačku. V modernom žargóne ich možno vnímať ako hobby markety, ktoré konkurujú ťažším zahraničným váham, ako sú Baumax, Hornbach, Mountfield či Merkury Market.
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?