Keď štát robí marketing, väčšinou o tom počuť a v hre sú milióny eur. Nebolo to inak ani vlani pri prvej štátnej výzve na podporu elektromobility. Vtedy o štedrú dotáciu na nákup e-auta prejavilo záujem pomerne veľa ľudí aj firiem.

Konkurencia bola taká veľká, že žiadosti sa rozobrali v priebehu minút. Mohlo by to naznačovať, že pri takom silnom dopyte budú po slovenských cestách jazdiť najmä elektrické vozidlá. Realita je, samozrejme, zatiaľ iná a príliš sa nezmení ani po druhom kole úspešnej výzvy. V tej sa už stihli schváliť takmer tri milióny eur v dotáciách a zrejme sa bude pokračovať ďalšími výzvami neskôr, keď sa nateraz alokované prostriedky minú.

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa