A to napriek viacerým nášľapným mínam. Nejde o politickú nomináciu, nový šéf ZSSK je odborník, na železnici pracuje s prestávkou desať rokov a pri ceste na vrchol si musel „vysedieť“ štyri menšie stoličky.
Vlakmi žije od detstva, na vysokej škole bol členom klubu priateľov železníc. A ako so zveličením hovorí, na železnici asi aj zomrie. Sarkastik by povedal, že pri horiacich vlakoch by to nemal byť problém. Lenže staré vlaky sú výsledkom dlhoročnej investičnej podvyživenosti slovenských železníc, čo je zase vizitka bývalých vlád, najmä ministrov dopravy.
Nový šéf ZSSK nechce prepúšťať, ľuďom by rád postupne zdvihol platy o 50 percent
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?