Z agentúr prichádzajú výhrady na neserióznosť konkurencie pri nahlasovaní výsledkov. Diskusie sa viedli aj o tom, či zahŕňať do celkových tržieb čiastočné objemy dcérskych spoločností, prípadne čo so zvyšovaním tržieb vzniknutým refakturáciou medzi agentúrami v rámci jednej skupiny.

Problémy s rebríčkom

Vzhľadom na to, že ani vlani nedošlo na úrovni Asociácie mediálnych agentúr k dohode, TREND pokračuje v metodike hodnotenia podľa tržieb, položky čerpanej z výkazu ziskov a strát. Tá sa dá buď dodatočne, alebo v niektorých prípadoch už aj teraz vďaka online Registru účtovných závierok overiť a údaje od agentúr korigovať. Urobili sme tak spätne aj za rok 2012 a doplnili poradie agentúr v danom roku, ktoré sa líši od toho, čo sme publikovali vo vlaňajšej ročenke.

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa