Hoci kríza riadne zamávala lízingovým biznisom a pripomenula, ako je toto odvetvie citlivé na finančnú pohodu podnikateľov, predsa existovala jedna odnož, ktorej sa darilo lepšie. Schopnosť pozitívne sa prejaviť v účtovných knihách dala šmrnc operatívnemu lízingu automobilov a jeho objemy s výnimkou najhoršieho roka 2009 stúpajú a sú dokonca väčšie než pred krízou. Takmer 3,7 tisíca nových zmlúv v objeme 86,3 milióna je číselným obrazom nových obchodov za prvý polrok. Nič to nemení na tom, že pre lízingové firmy je táto oblasť stále len okrajová. No kým pred krízou sa operatívny lízing automobilov podieľal na obchodoch s vozmi zhruba siedmimi percentami, v prvej polovici tohto roka to bol dvojnásobok.
Voľnejšia bilancia
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?