Dĺžkou karosérie atakuje hranicu piatich metrov a veľkosťou rázvoru len tesne zaostáva za vlajkovou loďou Audi A8. Pod prednou kapotou alternujú výhradne šesťvalce. Na strane zážihových figurujú priamovstrekové agregáty 2,8 FSI 150 kW (204 k) a 3,0 TFSI (220 kW/300 k), kým oba turbodiesely majú jednotnú kubatúru 3,0 TDI a dve výkonové hladiny (150 kW/204 k, resp. 180 kW/245 k). V závislosti od použitej prevodovky – bezstupňovej multitronic a dvojspojkovej S tronic – Audi A7 využíva pohon predných kolies alebo 4 x 4 (quattro). My sme otestovali štvorkolku s motorom 3,0 TDI (150 kW/204 k).
Odkryté rezervy
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 2 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?