Tie zahnali svoj hlad po nových značkách v Maďarsku, kde kúpili jednotku a dvojku na trhu s minerálnymi vodami. A nekončia. V pláne sú podľa majiteľa a generálneho riaditeľa KMV Alessandra Pasqualeho ďalšie akvizície. Firma sa obzerá predovšetkým po Poľsku a posilniť sa chce aj na domácom českom trhu. Najväčší výrobca balených minerálnych vôd v strednej Európe chystá taktiež otvorenie vlastných obchodných zastúpení v dvoch nových krajinách.

Slovensko mimo hry

„V súčasnosti vedieme tri rokovania o možných akvizíciách, z toho dve sú mimo Českej republiky,“ hovorí A. Pasquale. Slovensko však opäť zostáva bokom záujmu stredoeurópskeho lídra v minerálnych vodách. Firma síce dlhodobo deklaruje vôľu získať na Slovensku vlastnú značku, no k činom zatiaľ nepristúpila. „Na Slovensku máme veľmi silné obchodné zastúpenie a radi by sme mali aj lokálnu značku. Nezávisí to však len od nás,“ vysvetľuje A. Pasquale. KMV je pritom pripravená ísť aj cestou joint venture.

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa