Ambície Kofoly narástli. Kým v minulom roku sa český konkurent Coca-Coly v letnej reklame ešte potuľoval po vidieckej nudapláži, tento rok si to namieril do celého sveta. Výrobca nápoja sa, samozrejme, zatiaľ neodvážil exportovať svoju vlajkovú loď mimo svojich východoeurópskych trhov. No podobne ako Hei- neken pri Zlatom bažante, aj pri novej reklame Kofoly môžu spotrebitelia na Slovensku a v Česku získať pocit, že sa s nápojom môžu ukazovať aj vo svete. Alebo ho dokonca ovládnuť – kofolonizovať. Kampaň pre kolový nápoj získala prvé miesto v obnovenej ankete Kampaň mesiaca týždenníka TREND a servera Mediálne.sk.

Akčnejšia limonáda

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa