Vlani v apríli americká televízna stanica NBC s úspechom uviedla premiéru speváckej súťaže The Voice. Pre divákov mohla byť hudobná šou pútavá tým, že porota sedela chrbtom ku kandidátom a sústredila sa iba na ich spev. Z pohľadu televíznej produkcie a marketingu na šou oveľa viac zaujalo úzke prepojenie na sociálne médiá.

Súťaž má vlastnú social-networkingovú korešpondentku, ktorá v živom vysielaní monitoruje reakcie divákov na sociálnych sieťach. Hviezdna porota (alebo ich PR manažéri) po vystúpeniach kandidátov tweetujú, televízia každý deň zaplavuje 3,5 milióna facebookových fanúšikov videami a fotografiami, na Pintereste zverejňuje exkluzívne galérie.

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa