Svetová sieť reklamných agentúr Ogilvy na Slovensku od februára oficiálne mení partnera. Agentúra CD-Ogilvy & Mather prichádza o polovicu svojho názvu, ktorý začne používať jedna z najvýkonnejších domácich agentúr Istropolitana D’Arcy, od začiatku druhého mesiaca roka 2009 už vystupujúca ako Istropolitana Ogilvy. Agentúra sa do skupiny Ogilvy & Mather Worldwide, ktorá je súčasťou svetovej siete WPP World, začlení na základe afiliačnej zmluvy. Tú mala Istropolitana aj na používanie názvu medzičasom neexistujúcej reklamnej siete D’Arcy, ktorú materská skupina Publicis „rozpustila“ v roku 2002.
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 2 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?