Ponúkala len dve možnosti: sledovať, čo píšu iní, a uverejňovať vlastné správičky – s tým, že ich uvidia len tí, ktorí daného používateľa sledujú. Jediná alternatívna možnosť je posielanie priamych správ konkrétnemu používateľovi. A princíp služby – po záľahe facebookových hier, aplikácií či zdieľania fotografií – sa dosiaľ nezmenil.

Napriek sparťanskému výzoru má dvesto miliónov aktívnych používateľov na celom svete, ktorí denne pošlú pol miliardy správičiek. Hlavná stránka Twitter.com patrí medzi desať najnavštevovanejších na svete – a to veľa používateľov využíva na sledovanie správičiek špecializované aplikácie a na domovskú stránku nechodí. A firma, ktorá priviedla Twitter na svet, chce už o mesiac ponúknuť akcie verejnosti (IPO, Initial Public Offering). Od investorov by rada dostala najmenej 12,8 miliardy dolárov napriek tomu, že nevykazuje zisk, len zažíva nárast obratu.

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa