Rok 2012 odštartovala Prvá penzijná marketingovou podporou pre bezpečnejšie investície. Od februára do konca marca ponúkala poplatkové prázdniny pre svoje Konzervatívne portfólio. Aj keď o konzervatívnosti fondu, v ktorom podľa oficiálnej stratégie fondu podiel akcií nemá klesnúť pod 20 percent, sa dá diskutovať, bezo sporu skutočným ťahúňom biznisu tejto správcovskej spoločnosti zo skupiny Poštovej banky je za posledné roky jej realitný fond. Presnejšie povedané jej dva realitné fondy, keďže k fondu Náš prvý realitný vlani pribudol počiatočnými predajmi tiež veľmi úspešný Druhý realitný fond.

Penzijná ako prvá z troch domácich správcov, ktorí majú v ponuke vlastný realitný fond, pochopila po finančnej kríze v roku 2008, že predaj investičného rizika zabaleného do štyroch stien konkrétnych nehnuteľností môže byť jej veľkou konkurenčnou výhodou.

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa