Aj keď sú top kritériom, existuje poltucet ďalších faktorov, ktoré ľudí vo veľkom ťahajú na e-shopy. Viac ako polovica respondentov prieskumu ocenila úsporu času, väčšie pohodlie pri nakupovaní a širší sortiment. Pre zaujímavosť, len štyri percentá oslovených uviedli, že na webe nakupujú kvôli vyššej kvalite tovaru.

Šéf internetového porovnávača cien Pricemania.sk Michal Král hovorí, že veľa e-shopov ide výslovne po cene. Myslí si však, že to nie je dlhodobo udržateľná stratégia: „Ak e-shop pracuje s polpercentnou maržou, logicky nemá prostriedky na rozvoj biznisu, najímanie kvalitných ľudí, investovanie do špičkového webu, do marketingu a logistiky.“

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa