Aj kampaň podporujúca výtvarné umenie môže byť ľahko stráviteľná a osloviť vďaka tomu širokú verejnosť. Príkladom takejto komunikácie chcela byť víťazná práca októbrovej Kampane mesiaca týždenníka TREND a servera Mediálne.sk, v ktorej odbornú a laickú porotu zaujali notoricky známe Van Goghove slnečnice či popartová tvorba Andyho Warhola. Nie však v klasickom predvedení, ale v podobe slnečníc vo vrecúškovej polievke, Dávida v prášku na obale jogurtu alebo Andyho v kocke bujónu.

Fake je ako fastfood

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa