Mercedes-Benz predstavuje novú generáciu troch vznetových štvorvalcov so zdvihovým objemom 2,14 litra. Z nich najsilnejší 250 CDI dosahuje maximálny výkon 150 kW/204 k (zvýšenie oproti predošlému o 20 %), krútiaci moment 500 Nm (+ 25 %) pri spotrebe 5,4 l na 100 km (- 0,5 l). Ďalší variant tohto agregátu s maximálnym výkonom 125 kW (170 k) dosahuje dokonca priemernú spotrebu 5,1 l/100 km. Všetky tri štvorvalce pritom už v predstihu spĺňajú náročnú emisnú normu EU5. Za nevšedné parametre vďačí nový štvorvalec novým technológiám. Má napríklad dvojstupňové prepĺňanie s vysokotlakovou a nízkotlakovou turbínou, vstrekovanie Common rail štvrtej generácie s tlakom 2 000 barov, piezoelektrické injektory s priamym ovládaním ihly dýzy, optimalizovaný chladič preplňovaného vzduchu, spätné privádzanie výfukových plynov. Po prvýkrát sa tento motor objaví v limitovanej sérii triedy C už koncom tohto roka.(jp)