Kto chce zachytiť informácie o pripravovanom verejnom obstarávaní Slovenskej pošty na webových stránkach, potrebuje mať šťastie. Podnik urobil také technické opatrenia, aby zabránil automatickým vyhľadávačom a firmám, ktoré zbierajú informácie o verejných obstarávaniach, dostať sa k jeho dátam. Poštársky softvér si totiž vyžaduje pri každom nahliadnutí zadať ručne unikátne vygenerovaný kód.

Na zverejňovanie súťaží majú v štátnej pošte vyhradený obvyklý čas – piatok popoludní. Má to svoj zmysel. Firmy majú päť dní, čo je najmenšia zákonom stanovená lehota na vyhlásenie verejného obstarávania, na to, aby prejavili o dodávky záujem a vyžiadali si od Slovenskej pošty súťažné podklady. V novembri dokázali nájsť poštári v kalendári aj kombináciu so štyrmi voľnými dňami za sebou. Ak sa manažment firiem, ktoré môžu mať záujem o dodávky tovarov a služieb, o súťaži včas nedozvie, je iba málo pravdepodobné, že do najbližšieho utorka stihne zareagovať.

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa