Objemy nových úverov na bývanie blížiace sa k historickým maximám aj netradične hladko padajúce úrokové sadzby priniesol marketingový boj, ktorý na jeseň v úverovaní bývania rozpútali banky.

Hoci sa priemerné sadzby nových úverov reálne nedostali k 3,75 percenta a už vôbec nie k trom percentám, ktoré sa niesli mediálnym priestorom, i tak do konca roka klesali citeľne až k 4,68 percenta (pri najčastejšie využívanej fixácii do päť rokov). V lete boli ešte o trištvrte percentného bodu vyššie.

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 2 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa