Tohtoročné majstrovstvá sveta v hokeji hrali na jar prím aj v kampaniach telekomunikačných firiem. Kým magentový operátor Slovak Telekom oslovoval športových fanúšikov pro- stredníctvom známej hokejovej osobnosti, Orange išiel na to tentoraz inou cestou. Namiesto hokejových hviezd sa zameral na tie „budúce“. Reklama s deťmi v hlavných úlohách získala titul kampane mesiaca týždenníka TREND a servera Mediálne.sk za mesiac apríl. Komunikácia si odniesla aj striebornú sošku na nedávnom udeľovaní cien reklamnej súťaže Zlatý klinec.

Zelená pre talenty

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa