Môže sa zdať, že vo svete automobilov sa toho okrem úpornej snahy o presadenie elektrického jazdenia príliš veľa nedeje. Tému výpadkov výroby, ktoré spôsobila čipová kríza, striedajú dohady o tom, koľko vozidiel bude k dispozícii v tomto roku na trhu a kam ešte porastú ich ceny.
Šéf bratislavského Volkswagenu: Chceme garantovať prácu, pracovníci však musia byť flexibilní
Nič z toho však neposúva automotive dopredu, je to len chabé prispôsobovanie sa situácii, a to na strane výrobcov, ako aj klientov a ich peňaženiek. Všetko nasvedčuje tomu, že rok 2022 nebude iný a problémy budú ešte vypuklejšie.
Na tomto pozadí sa však hrá vyššia partia o budúci vplyv, jeho novom rozdelení, prideľovaní ďalších stoviek miliárd, ktoré majú slúžiť na to, aby svet začal jazdiť na elektrinu. Svetové koncerny postupne rozlišujú, čo je pre ne efektívne, ktoré podniky budú hrať prím a na ktoré trhy a krajiny sa im oplatí zamerať.
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?