Veľký crossover luxusnej značky japonského koncernu Nissan osloví náročných motoristov západnej Európy v exkluzívnej stokusovej prísne limitovanej sérii. Od sériovej produkcie sa dá rozoznať už na prvý pohľad odtieňom lakovania – základným čiernym (Obsidian) a za príplatok perlovobielym (Moonlight). Dvadsaťjedenpalcové unikátne disky kolies, vyformované do tvaru rotora turbíny s pneumatikami formátu 265/45, kontrastujú s karosériou ponurým grafitovočiernym finišom. Čierny je aj gril masky náporového chladenia, spolu so strešnými lyžinami a spodným lemovaním karosérie. Interiér štýlovosťou a honosnosťou výbavy dojem z celku len umocňuje. Koža (v jednotlivých prípadoch kombinovaná s Alcantarou) obopína popri sedadlách aj palubnú dosku, výplne dverí, ba aj stĺpiky karosérie. Vlnený hrubý koberec zakrýva podlahu. Nefalšovaný karbón sa tiahne palubnou doskou, stredovou konzolou a dverovými panelmi a vytvára vhodný kontrast k materiálom v pozadí, ktoré sú príjemné na dotyk.
O úrovni štandardnej výbavy vypovedá napríklad prémiový zábavný systém Connectiviti . Patrí k nemu jedenásť reproduktorov aj DVD rekordér s 10 GB pevným diskom. Zastrešuje tiež satelitnú navigáciu s mapami 42 krajín Európy. Tá umožňuje surfovať v databáze 22 000 adries vybraných hotelov a reštaurácií a vykonať aj prípadnú rezerváciu. Pod prednou kapotou alternujú dva benzínové motory – 3,7 V6 (236 kW/320 k) v prípade verzie FX37S a 5,0 V8 (287 kW/390 k) poháňa FX50S. Obom sekunduje sedemstupňová automatická prevodovka s možnosťou sekvenčného radenia lopatkami pod volantom. Tá distribuuje krútiaci moment na obe nápravy. Podvozok ťaží z elektronickej kontroly tlmičov pruženia CDC (Continuous Damping Control) a v prípade FX50S aj z riadenej zadnej nápravy RAS (Rear Active Steer). Výkonnejší z oboch derivátov, Infiniti FX50S, akceleruje z pokoja na stovku za 5,8 sekundy, kým FX37S len o sekundu zaostáva.©