Fixné náklady neexistujú. Lebo aj tie sa dajú výrazne znižovať. S menším počtom ľudí možno vyrábať viac ako predtým. Každé oddelenie firmy pracuje lepšie ako v minulosti. To hovorí generálny riaditeľ Howe Slovensko Richard Duda na otázku, čo preňho znamená spomienka na najzložitejšie obdobie v histórii firmy. „Ak sme prežili prelom rokov 2008 a 2009, prežijeme všetko,“ tvrdí. Dodáva, že ľudia pracujúci v tomto košickom výrobcovi kože na autosedačky vyšli z ťažkého obdobia posilnení o skúsenosti, ktoré môžu zúročiť teraz – v priaznivejších časoch. Pri prípravách na rekordný nárast výroby. Tá sa má v porovnaní s predkrízovým období zvýšiť na trojnásobok.

Čierny piatok

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 2 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa