Aj minulý rok, a určite to bude tak aj v budúcnosti, podľa hotelierov hostia najviac reagovali na balíčky služieb. „Deväťdesiat percent pobytov sa objednáva cez balíčky. Hostia reagujú na tematické pobyty, preto treba vymýšľať balíčky aj na to, na čo sa na prvý pohľad nedá, len treba nájsť vždy nejakú tému. Je to dobrý spôsob, ako dostať hostí do hotela aj mimo hlavnej sezóny,“ odporúča riaditeľ hotela Slovan v Tatranskej Lomnici Martin Novotný.
Aj v hoteli Kaštieľ Mojmírovce pri Nitre sa snažia pritiahnuť turistov na zážitkové balíčky, napríklad Po stopách mojmírovských strašidiel. Alebo balíčky spojené s akciami, ktoré sa v Nitre organizujú – ako Jahodová Nitra.
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?