Podľa riaditeľa bratislavského hotela Devín Tomáša Ondrčku je hotel na to, aby generoval majiteľom zisk. „Naším hlavným cieľom nie je spokojnosť klienta, ale ako pri každom podnikateľskom subjekte tvorba zisku. Ale spokojnosť klienta je najdôležitejší nástroj, ktorý k tomuto cieľu vedie,“ vysvetľoval. Aj preto sa môžu hostia so svojimi požiadavkami obracať na vedenie hotela 24 hodín denne.
Cieľové skupiny klientov
Práve na osobný prístup ku klientom podľa T. Ondrčku nemožno zabúdať. „Je veľmi dôležité sústrediť sa na to, aby sme dávali hosťom to, čo požadujú. Treba klienta poznať a poznať hodnoty, ktoré mu prinesú úžitok. Na základe nich sa rozhodne pre hotel, do ktorého sa môže vracať,“ zdôraznil.
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?